Bujne, lśniące, zdrowo wyglądające włosy bez wątpienia są naturalną ozdobą człowieka. W świecie, gdzie  wizerunek ma ogromne znaczenie, utrata włosów spędza sen z powiek wielu osobom.

SecondHair Systems® to doskonałe i uniwersalne rozwiązanie na problemy związane z wypadaniem włosów czy łysieniem kobiet, mężczyzn i dzieci.  Jest receptą na typowe łysienie androgenowe, łysienie plackowate, przerzedzenia genetyczne, utratę włosów w wyniku choroby, chemioterapii, naświetlań, zaburzeń hormonalnych, przebytych urazów, oparzeń, jak również w wyniku stresu czy niezadowolenie  z wyglądu. To sposób na wymarzoną a przede wszystkim naturalnie wyglądającą fryzurę, poprawę samooceny i pewność siebie.

SecondHair Systems® to bezbolesne, niechirurgiczne rozwiązanie wszelkich problemów z włosami dla każdego.

SecondHairSystems® jest polecany dla:

• osób łysych lub łysiejących, zarówno z przyczyn chorobowych jak i naturalnych
  • osób pragnących ulepszyć swoją fryzurę pod względem gęstości, długości i wyglądu
  • osób, które nie chcą chirurgicznej transplantacji włosów
  • osób niezadowolonych z efektu przeszczepu włosów (zagęszczamy po przeszczepie)
  • osób, które są świadome skutków innych sposobów przedłużania i zagęszczania włosów
  • osób po chemioterapii
  • osób, które cenią sobie wygodę i indywidualnie tworzone produkty

Systemy SecondHair® dla dzieci

Ciężka choroba dziecka to bardzo trudne doświadczenie. Bezsilność rodziców staje się jeszcze bardziej dotkliwa, gdy w wyniku choroby dziecko traci włosy i cierpi z powodu odrzucenia przez kolegów, ich drwin i złośliwości.

Także samo dziecko ogromnie przeżywa utratę włosów, rodzą się w nim kompleksy, spada samoocena, co może mieć wpływ na całe jego dorosłe życie. Dlatego my dorośli powinniśmy zrobić co w naszej mocy, żeby zmienić jego sytuację. Na szczęście nie jesteśmy w sytuacji bez wyjścia, doskonałe rozwiązanie na wypadanie włosów i łysienie dzieci stanowi SecondHair Systems® innowacyjna metoda uzupełniania włosów.

SecondHair Systems® to wyłącznie najlepszej jakości, hipoalergiczne materiały – przepuszczająca powietrze silikonowa mikroskóra, bezpieczne i niewidoczne mocowanie oraz doskonałej jakości włosy.

Nowe włosy dziecka będą wyglądać w pełni naturalnie i dadzą mu pełną swobodę by cieszyć się beztroskim dzieciństwem. Maluch będzie mógł znowu poczuć się w pełni akceptowany, radośnie bawić się z rówieśnikami, co z pewnością pomoże w walce z chorobą i szybkim powrocie do zdrowia. SecondHair Systems to doskonały sposób na łysienie dzieci. To rozwiązanie na wypadające włosy pozwoli Państwa pociechom nie tylko odzyskać włosy ale również pewność siebie i poczucie własnej wartości.